fredag den 17. maj 2013

Dag 13 - Køredag til Flagstaff

Som skrevet i går, har dagen i dag bestået af kørsel. Vi kørte fra det ellers så fine hotel i San Diego, og ankom her på hotellet i Flagstaff for en times tid siden.
Turen gik også forbi Walmart, hvor vi fik købt vand og tilbehør til sandwiches. Vi fandt også et stativ til kameraet, så nu håber vi på nogle rigtig fine billeder i Grand Canyon :-).

Lidt billeder af områderne vi kørte igennem i dag....
 
 

Som I kan se, kører man gennem et evigt skiftende scenarie af landskaber. En ting havde det dog til fælles: det var mere eller mindre øde!

På vejen mellem San Diego og Phoenix blev vi stoppet af en grænsekontrol. De spurgte, hvor vi var på vej hen og tjekkede, at vores pas havde de rette stempler. Da vi ikke lige havde regnet med at blive stoppet, måtte vi lige komme i tanke om, hvor det nu egentlig var, vi var på vej hen - og da manden, så i første omgang ikke kunne finde stemplet i mit pas, var vi lige ved at blive lidt nervøse ;-)

Vi holdt toilet-stop på en tankstation i et igen øde område. Eller ikke øde.... Der var trailerparks flere steder. På tanken kunne man få 0,5l. Coca cola til 99 cents.

En lang tur, som virkelig ikke var ret spændende... Så aftenen kommer til at foregå her med filmen Grown Ups:

2 kommentarer:

  1. Var kommet adskillige dage bagud, men er med igen. Kan se, jeg nok får svært ved at lokke dig med på Fjord&Bælt nu, hvor du har været i SeaWorld, hehe.

    Jeg tvivler på, jeg nogensinde selv kommer til USA, så det er rigtig spændende at følge jeres tur med en skøn blanding af tekst og billeder :)

    SvarSlet
  2. Det er ellers mange år siden jeg har været på Fjord og Bælt ;-) Men ja, det er helt klart en vild oplevelse :-)
    Det glæder mig, at du nyder læsningen :-)

    SvarSlet